Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie

Powrót

Przetarg

Data publikacji: 2013-08-02

efs-logo Bliżyn: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. Zmień swoje życie
Numer ogłoszenia: 154605 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie , ul. VI Wieków Bliżyna 2, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2541 326, faks 41 2541 326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsblizyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. Zmień swoje życie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie szkoleń/kursów oraz warsztatów: Szkolenia zawodowe: 1.Opiekun osób starszych-10 osób 2.Kucharz z minimum sanitarnym-5 osób 3.Minimum sanitarne-2 osoby 4.Kurs florystyczny-4 osoby 5.Kurs obsługa koparko-ładowarki-3 osoby 6.Kurs obsługa wózków jezdniowych z napędem silnikowym-3 osoby 7.Prawo jazdy kat B-5 osób 8.Prawo jazdy kat C-2 osoby 9.Praktyki zawodowe-9 osób Zamawiający dopuszcza łączenie uczestników szkoleń z innymi grupami szkoleniowymi organizowanymi przez wykonawcę jeżeli liczba uczestników na szkoleniu jest mniejsza niż 4 osoby. Po zakończonych szkoleniach Wykonawca zapewni łącznie 9 uczestnikom miesięczną praktykę w rzeczywistych warunkach zawodowych tj. w spółdzielni socjalnej lub innym podmiocie (również w przedsiębiorstwie) zgodną z profilem zawodowym uczestnika. Praktyka ma na celu zdobycie praktycznych umiejętności, a także zapoznanie uczestników, jak funkcjonują pracodawcy, jakie mają wymagania i oczekiwania. Do udziału w praktykach wytypowano 9 osób w tym: opiekun osób starszych - 1 osoba, kurs florystyczny - 2 osoby, kurs koparko-ładowarki - 3 osoby, kurs wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 3 osoby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o -Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. -Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie zajęć nauki na prawo jazdy kat. B i prawa jazdy kat. C.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum: - 2 szkolenia grupowe związane z opiekun osób starszych - 2 szkolenia grupowe związane z kucharz z minimum sanitarnym - 2 szkolenia grupowe związane z minimum sanitarne - 2 szkolenia grupowe związane z kursem florystycznym - 2 szkolenia grupowe związane z operatorem koparko-ładowarki - 2 szkolenia grupowe związane ze obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 2 szkolenia grupowe związane z prawem jazdy kat B - 2 szkolenia grupowe związane z prawem jazdy kat C Każde ze szkoleń powinno być zorganizowane dla minimum 5 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń i warsztatów: minimum 60 000,00 złotych. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy przedłożyć: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 2.Kucharz-Pracownia gastronomiczna wyposażona w urządzenia i sprzęt typowe dla zakładu gastronomicznego: 5 stanowisk gastronomicznych z kuchnią i piekarnikiem , sprzęt do warsztatów baristycznych , serwis kawowy, komplet narzędzi do carvingu., lodówka, stoły, zlewy, chłodziarko-zamrażarkę, lodówkę, garnki, patelnie i drobny sprzęt (stolnice, blachy, wałki itp.), noże i deski, miksery, maszynki do mielenia, wagi, urządzenia do obróbki cieplnej (rożen elektryczny, kuchenka mikrofalowa), zastawę stołową, instrukcje obsługi itp. 5.Operator koparko - ładowarki-1 koparko - ładowarka przystosowana do szkolenia ( typ, model, nr rejestracyjny lub inną cechę pozwalającą na identyfikację) Plac manewrowy do szkolenia na kursie Operator koparko-ładowarki (wskazać adres) 6.Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym-Wózek widłowy - 1 szt., Palety i pachołki do nauki jazdy i manewrowania wózkiem widłowym (komplet) 7.Prawo jazdy kat. B-2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). 8.Prawo jazdy kat. C-1 pojazd do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć na warsztatach i szkoleniach został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC (minimalne wymagania lokalowe to: trzy sale dydaktyczne każda z sal dla ilości osób odpowiadającej ilości uczestników szkolenia, jedno pomieszczenie gospodarcze, dwa sanitariaty WC. Wykonawca jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany przedłożyć na dwa dni przed podpisaniem umowy dokument (np. umowa najmu), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (przez doświadczenie należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener w jednym zakończonym szkoleniu grupowym) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: 1.Opiekun osób starszych-Minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć na kursach dla opiekunek. Minimum 1 osoba musi posiadać wykształcenie wyższe medyczne. Minimum 1 osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 2.Kucharz z minimum sanitarnym-Minimum 2 osoby z doświadczeniem zawodowym w branży gastronomicznej, posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe - gastronomiczne, wskazane osoby muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na kursach kucharskich. Minimum 1 osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 3.Minimum sanitarne-minimum 1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń związanych ze minimum sanitarnym. Wskazana osoba musi posiadać wykształcenie wyższe. Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 4.Kurs florystyczny-minimum 2 osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń florystyka. Minimum 1 osoba musi posiadać wykształcenie wyższe ogrodnicze. Minimum 1 osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne. 5.Operator koparko-ładowarki-Minimum 1 osoba z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu Operator koparko - ładowarki Wskazana osoba musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe. Wskazana osoba musi posiadać przygotowanie pedagogiczne 6.Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym-minimum 2 osoby z uprawnieniami do szkolenia w zakresie obsługi wózków jezdniowych, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi wózków widłowych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać przygotowanie pedagogiczne 7.Prawo jazdy kat. B-minimum 2 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 8.Prawo jazdy kat. C-minimum 1 instruktor z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C, doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie należy przedłożyć: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 30 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum: -2 szkolenia grupowe związane z opiekun osób starszych -2 szkolenia grupowe związane z kucharz z minimum sanitarnym -2 szkolenia grupowe związane z minimum sanitarne -2 szkolenia grupowe związane z kursem florystycznym -2 szkolenia grupowe związane z operatorem koparko-ładowarki -2 szkolenia grupowe związane ze obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym -2 szkolenia grupowe związane z prawem jazdy kat B -2 szkolenia grupowe związane z prawem jazdy kat C Każde ze szkoleń powinno być zorganizowane dla minimum 5 osób. Wymagana sumaryczna wartość wszystkich wykazanych szkoleń i warsztatów: minimum 60 000,00 złotych. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.4 SIWZ; 2)Ponadto należy przedłożyć dokumenty; a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć programy szkoleń opracowane zgodnie z założeniami załącznika nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie - 30
- 3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsblizyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie ul. VI Wieków Bliżyna 2, 26-120 Bliżyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany na postawie umowy ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik doc 476KB)
  2. Załącznik 1 opis przedmiotu zamówienia (plik docx 284KB)
  3. Załącznik 2 formularz ofertowy (plik docx 260KB)
  4. Załącznik 3 oświadczenie 24 i 22 (plik docx 257KB)
  5. Załącznik 4 umowa (plik docx 265KB)
  6. Załącznik 5 wykaz narzędzi (plik docx 256KB)
  7. Załącznik 6 wykaz osób (plik docx 258KB)
  8. Załącznik 7 wykaz usług (plik docx 259KB)
  9. Załącznik 8 wykaz do punktacji (plik docx 258KB)
  10. Załącznik 9 grupa kapitałowa (plik doc 283KB)